You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

HYDROPHIL

Firma Hydrophil przekazuje 10% ze swoich zysków na rzecz organizacji non-profit Viva con Agua de Sankt Pauli e.V., która jest zaangażowana w zapewnianie ludziom dostępu do czystej wody pitnej w krajach gdzie brakuje jej najbardziej.


Kliknij na nazwę organizacji aby dowiedzieć się więcej: Viva con Agua de Sankt Pauli e.V.

KUPUJĄC PRODUKTY HYDROPHIL W NASZYM SKLEPIE WSPIERASZ TEN CEL!


HISTORIA
Nazywamy się Christoph, Sebastian i Wanja, trzej przyjaciele z hanzeatyckiego miasta Hamburg i założyciele HYDROPHIL, marki innowacyjnych produktów do zrównoważonej higieny.

W tym miejscu chcemy trochę powiedzieć o tym, jak i dlaczego założyliśmy HYDROPHIL i jak powstały nasze neutralne produkty. Pomysł na HYDROPHIL narodził się podczas wycieczki rowerowej przez Hamburg i z naszego bloga o wodzie. Z początku może to brzmieć dziwnie, ale to prawda. Ale po kolei ...

W połowie 2012 roku uruchomiliśmy nasz mały blog na hydrophil.com, który jest nadal poświęcony najbardziej różnorodnym aspektom wody. Dlaczego woda? Oprócz powietrza, którym oddychamy, woda jest najważniejszym zasobem dla roślin, zwierząt i dla nas ludzi. Bez wody nie ma życia! Dlatego na naszym blogu zajmujemy się wieloma aspektami związanymi z chłodną wodą: zrównoważonym zużyciem wody, konfliktami o zasoby wodne, wodą z kranu ... i tak dalej.

Późnym letnim dniem w roku 2013 r. Po raz kolejny poruszyliśmy temat niedoboru wody podczas wyżej wspomnianej wycieczki rowerowej przez Hamburg. Nierzadko, ponieważ nasza przyjaźń powstała dzięki wspólnemu zaangażowaniu w organizację pomocową Viva con Agua de Sankt Pauli e.V. Dyskusja rozwinęła się na temat tego, czy nie jest również możliwe wytwarzanie produktów, które posiadają uczciwy skład, zrównoważone i wegańskie, ale są również wytwarzane w sposób neutralny, mając na względzie rosnące problemy związane z naszym ulubionym tematem - wody.

Ponieważ zajmowaliśmy się już fascynującym tematem wody i pisaliśmy o nim na naszym blogu, chcieliśmy rozpocząć próbę w terenie i spróbować opracować produkt, który zużywa jak najmniej wody do jej produkcji i nie zanieczyszcza jej.

To zamieniło się w pomysł, który stał się naszą obecną marką HYDROPHIL. Po tym, jak po raz pierwszy wypuściliśmy naszą pierwszą koszulkę podczas testu we wrześniu 2013 r. (Którą nadal można tutaj zamówić), opinie były tak bardzo pozytywne, że postanowiliśmy przeprojektować koszulkę.

Od tego czasu wiele się wydarzyło. Nasza oferta bezpiecznych dla wody, wegańskich i uczciwych produktów stale rośnie i teraz z dumą możemy powiedzieć, że jesteśmy liderem na rynku w zakresie zrównoważonej higieny zębów za pomocą szczoteczek bambusowych. Z niecierpliwością oczekujemy czasów, kiedy piękniejszy i bardziej ekologiczny.

NASZA MISJA
Gdy spojrzymy na naszą planetę możemy dojść do wniosku, że woda jest nieskończonym dobrem: w końcu dwie trzecie naszej ziemi jest pokryte wodą. Jednak tylko 3% tej wody to świeża woda, taka, którą można pić. Zasoby wodne są zatem bardzo ograniczone. Konsekwencje tego niedoboru zasobów są tak fatalne, jak niewiarygodne: w sumie 2,1 miliarda ludzi na całym świecie nie ma dostępu do czystej wody pitnej. Fakty takie jak te skłoniły nas do zwrócenia szczególnej uwagi na problem niedoboru wody.

HYDROPHIL tworzy nowe i zrównoważone produkty higieniczne. Produkty zaprojektowane z myślą o poszerzeniu wiedzy na temat kwestii zrównoważonego rozwoju i niedoboru zasobów. Nasza wspólna wizja: produkcja zrównoważonej pełnej gamy do higieny - neutralna pod względem zużycia wody, wegańska i wykonana z naturalnych składników.

Mówiąc wprost, oznacza to, że kiedy tylko jest to możliwe, używamy naturalnych surowców, które nie zagrażają wodzie gruntowej i wodzie pitnej i nie wymagają sztucznego nawadniania. W ten sposób możemy znacznie zmniejszyć zużycie wody i uświadamiać ludziom jakie to ważne. Aby mieć pozytywny wpływ na nasz świat, nasze produkty nie zawierają produktów pochodzenia zwierzęcego ani nie są testowane na zwierzętach. Uważamy również, że uczciwa praca zasługuje na uczciwe wynagrodzenie. Uważnie przyglądamy się naszemu łańcuchowi wartości aż do najdrobniejszych szczegółów i dbamy o to, aby nasze produkty były wytwarzane uczciwie. Nasza misja: Chcemy uwrażliwić Cię na bardziej zrównoważoną konsumpcję w życiu codziennym.